Postaláda

Találtál valamit, amit megosztanál velünk? Postázd el egy kis sztori kereteiben e-mail-címünkre, hogy másokkal is megoszthassuk!

Figyelmetekbe ajánlom

Utolsó kommentek

Üdvözlök minden errejárót

2008.09.21. 17:50 | syvy | Szólj hozzá!

Sziasztok,

én vagyok az új (társ)szerkesztő és remélem, hogy a segítségemmel egy kicsit fellendül a blog látogatottsága. Ehhez a ti segítségeteket is szeretném kérni, ha valakinek van olyan fotója, aminek szerinte itt a helye azt nyugodtan küldje el nekem egy e-mailben erre a címre, én megnézem, és ha úgy találom, feltöltöm a blogra. Előre is köszönöm az együttműködést!

Kezdetnek hoztam egy vicces képet. Azért vicces, mert egy elég nagy üzletláncnak a terméke és elég sokat legyárthattak a termékből hibás cédulával, egyszer elolvasta volna valaki már kijavíthatták volna…


Címkék: fotó magyarország saját rossz helyesírás

A bejegyzés trackback címe:

https://jomagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr37674490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása